Jag, blivande dokusåpastjärna?

Ledig från skolan idag med, men idag var det ingen sol ute tyvärr :/
Gött att få sova ut iaf!

Ska iväg och träna kickboxning snart, ska bli kul. Ska försöka börja köra det lite mer nu när konståkningen är slut :) Det, löpning och styrketräning, så är man i grym form till sommarn sen ;P

Vad händer i helgen då tro?
Blir nog rätt lungt gissar jag, ingen utgång iaf eftersom jag är rätt fattig för tillfället.. Pappa har dragit till Norge igen också, så det blir väl att va hemma och hålla mamma sällskap kanske :P imorgon är premiären av Robinson också, har längtat i evigheter efter det nu så det måste jag se! Om jag skulle få för mig att va med i en dokusåpa nån gång så skulle det lätt bli den ;D kanske borde söka till nästa säsong nu så jag har nått att göra i höst/vinter när jag förmodligen är arbetslös haha.. Det verkar ju va ett bra sätt att bli känd på och automatiskt få jobb inom TV&radio iaf.



Här får ni lite bilder från uppvisningen 12 mars, i brist på annat ^^

 

 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Om jag var tvungen att vara med i dokusåpa så skulle jag också välja Robinson, kanske lite oväntat eftersom jag har fobier för alla småkryp och allt.. =P Men sök du! Hehe, skulle vara hur spännande som helst att se!

2009-03-20 @ 15:58:39
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0