Let's get this party started

Nu är uppvisningen och hela konståkningssäsongen avklarad. Känns väldigt skönt, men sorgligt samtidigt. Jag vet ju inte om jag är kvar nästa säsong, det kanske var sista gången jag åkte igår :O kommer väl tillbaks nån gång säkert, men ändå... Jag har verkligen ingen aning om vart jag befinner mig i höst - om jag blir kvar på Mallorca, reser nån annanstans i världen eller om jag är hemma. Det återstår att se helt enkelt  ^^

Ikväll är det dags för studentfesten på Nöjesfabriken, ska bli grymt kul. Är lika övertaggad som alla andra verkar vara :P
Efter att ha rotat igenom hela garderoben och inte hittat nåt kul att ha på mig bestämde jag mig för att ha klänningen från nyår, blev mäkta förvånad över att jag fick på mig den så lätt. Sist jag försökte tog det evigheter att få den över huvudet, så jag måste gått ner i vikt. Men jag klagar inte! ;P

Nu ska jag snart hjälpa pappa och brorsan att laga mat, sen bär det iväg till Linda på förfest.
Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran också den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0