Lördag

Vaknade imorse av att jag lyckades knäcka till hela nacken och axeln. Trevligt.. Det märks att jag inte är van vad att boxas alltså. Men det var skitkul igår verkligen, instruktören på det passet är grym. Så är han typ 25 år och rätt söt också... (A) Hehe, synd bara att det är på onsdagar och fredagar när jag oftast inte kan =/

Idag har jag vart på Bergvik en sväng med mamma, köpte inget dock eftersom jag inte har några pengar. Men kikade lite på jackor och solglasögon som ska inhandlas direkt jag fått min lön.
Sen har jag pluggat lite och bakat chokladcupcakes. Som faktiskt blev ätbara och till och med riktigt goda, det ni :P

Ikväll kommer jag sitta klistrad framför Robinson ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0