Min stackars hals..

Jag har fått en del gjort denna söndag, trots att jag haft ont i halsen som fan..
Började med att städa rummet och fågelburen, sen hade jag tänkt träna egentligen men tog en promenad istället för att skona min hals, pluggade religion och sen kollade jag på Saving Private Ryan i hopp om att få lite mer kunskap om Andra världskriget som vi läser om i historian just nu. Filmen var riktigt bra faktiskt, mest tack vare Tom Hanks - min favoritskådespelare lätt. Hade jag vart regissören så hade jag lagt upp filmen på ett helt annat sätt dock..^^

Gjorde slingor på mamma också, tror hon sköljer ur färgen just nu så det återstår att se om det blev bra eller inte:P
Resten av kvällen blir slapp, ska väl glo på Herren på täppan tror jag och sen sova och hoppas på att halsen mår bättre imorgon. Måndagar är nog så jävliga även om man är frisk...

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0