Orka...

Alltså jag hatar verkligen måndagar...
Somnade jättesent inatt, och vaknade av att min mobil ringde klockan 05.23. Trodde det var alarmet (i själva verket var det nån galen telefonförsäljare, upptäckte jag senare), så jag klickade på snooze, somnade om typ direkt, drömde mardrömmar om min mentor (haha!) och vaknade med ett ryck 06.20 och trodde att jag försovit mig. Det hade jag ju inte, men kunde inte direkt somna om när jag visste att alarmet skulle ringa (på riktigt) om typ en kvart...

Gick i skolan från 08.20 till 15.30, bara massa jobbiga lektioner hela dan. Tur att vi fick sluta tidigare från psykologin iaf. Hade huvudvärk när jag gick därifrån, men kände att jag var tvungen att träna lite ändå (träningsnarkoman?), så gick till gymmet och körde en liten stund innan jag drog hem. Huvet kändes faktiskt lite bättre efteråt, men nu är det värre igen. Fan att det alltid ska va nåt - först magen, sen halsen och nu huvudet. Och så har jag religionsprov imorgon som jag måste plugga till. ORKA! :(

Kommentarer
Postat av: Suchi

Svar: härligt! då är vi två iaf ^^

Men man skulle ju kunna slå ihop det med sminkparty grejen kanske ? :P

2009-03-25 @ 08:47:58
URL: http://potatoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0