Pank men glad ändå!

Underbart väder ute idag med, älskar't! Och ingen skola idag heller :D

Var in till stan en sväng förut och köpte en vit klänning som jag sett ut och som jag ska ha på studenten. Hur söt som helst är den :) Och igår köpte jag nya skor. Är nästan pank nu bara för det, men lönen kommer ju nästa vecka iaf som tur är.
Sen har jag suttit ute i solen och pluggat lite, ska nog sätta mig ute en stund igen nu innan det blir PA-möte över MSN med Linda&Eleonor. Måste ringa Isabelle också, vi har fått en extra träningstid i Vålberg ikväll. Dock strejkar min mage lite fortfarande, men jag får stå ut med det... Vill gärna va med på träningen, så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0