Sommarjobb?

Idag skulle vi egentligen haft en heldag på Karlstad Universitet, men skippade det eftersom jag inte tänker läsa vidare direkt ändå, och så behöver vi jobba med projektarbetet. Så ska dra och hämta upp Linda om en stund och så ska vi till Eleonor sen.

Ikväll blir det jobba, måste hitta ersättare till nästa vecka också eftersom jag inte kan jobba då... Har ju uppvisning på torsdag och en massa träningar och genrep inför det resten av veckan. Det suger lite, går miste om en massa pengar bara för det >_<
Har jag tur får jag lönen från Hammarö KK denna månaden i alla fall så det täcker upp!

Jag funderar på om jag borde söka sommarjobb...
Jag har ju ett jobb redan, men jag vetefan om jag orkar jobba som telefonförsäljare ända till augusti. SÅ rockigt är det faktiskt inte, men det är ju svårt att få nåt annat. Är lite sent ute nu också, men ska nog kika runt lite iaf, det skadar ju inte :)

Såg att filmerna från Vårruset förra året som jag och Linda har gjort ligger på IF Götas hemisda nu också. Gå in och kika vetja!
http://www.ifgota.se/arr.jsp#

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0