Söndagstips

Jag gillar faktiskt söndagar, till skillnad mot vad alla andra verkar göra. Visst, man kan ha lite ångest ibland inför den kommande veckan, men hey man är ju ledig hela dan och det är ju hur gött som helst! Sen klagar folk på att det inte finns nåt att göra, men hallå? Vissa affärer har öppet åtminstone några timmar om man vill shoppa, annars kan man ta en promenad eller träna, slappa framför TV:n, sätta på en film, sitta vid datorn, baka, umgås med folk, ha lite SPA och ta hand om sig själv, gå på bio, mysa med pojk/flickvännen om man har nån... Finns hur mycket som helst :)

Själv har jag spenderat söndagen med att kolla på konståkning, gått en promenad med mamma och suttit här. Det duger gott och väl för mig. Ska nog spendera resterande tid framför TV:n tror jag, med lite godis kanske, hihi.

Imorgon börjar min praktik på Mat&Muffins, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0