Stressmage?

Jag har nog aldrig vart så trött som jag var när alarmet ringde imorse. Orkade knappt lyfta på armen för att stänga av det ens. Sen hade jag ont i magen också, samma värk/orolighet som jag hade en kväll förra veckan... Tror det beror på stress. Pappa och farfar är tydligen också känsliga mot sånt, så det är väl nåt jag ärvt säkert.

Slutade med att jag snoozade i en timme, sen gick jag upp för att jag kände att jag var tvungen att vara med på projektmötet klockan 10. Så masade mig iväg till skolan, men när jag väl kommer dit så visar det sig att det är inställt. KUL! Så jävla typiskt. Sjukanmälde mig och drog hem igen, gjorde varm choklad och la mig i soffan. Sen kom pappa hem från Norge helt plöstligt, tydligen hade dom inget jobb där denna veckan. Trevligt med lite sällskap iaf.

Nu känns magen en aning bättre, så ska gå ner och försöka få i mig lite mat snart. Sen blire väl att va hemma och ta det lungt resten av dan, kanske va duktig och plugga lite.




Min varma choklad
Ta mjölk och några bitar mörk choklad och värm tillsammans i en kopp i mikron.
Rör om med en sked, toppa med grädde och lite kanel. Mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0