Ja ni

Ännu en jobbig dag. Kom till skolan 08.30 och blev påmind om att vi inte hade nån natur efter historian, och eftersom jag inte skulle va med på idrotten efter håltimmen så var det rätt ovärt för mig att gå dit.. för en lektion liksom. Och ett prov på eftermiddagen. Skulle jobba hela kvällen sen också så det hade vart jäääkligt gött att få sova på morgonen, men men. Så är det ibland.

Positiva saker med dagen var iaf att få religionsprovet avklarat (även om det gick sådär..) och att jag hittade världens snyggaste skinnjacka. Sen var det faktiskt riktigt god mat i skolan för en gångs skull, och så fick vi reda på att rörlig bild-gruppen troligtvis ska på bio på torsdag! Män som hatar kvinnor blir det, wie :D

Imorgon är det projektarbete, utvecklingssamtal och jobb som står på listan. Eventuellt en tur förbi Mat&Muffins också och prata tider inför praktiken. 

Nu ska jag nog ta och sova så att jag orkar upp. Ska kolla busstider först bara, SUCK för att jag inte har nån bil denna veckan alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0