Fredag 13

Gårdagen började jättebra. Sen gick det utför resten av kvällen kändes det som...
Först blev jag ensam kvar på Nöjes när dom andra drog hem, sen visade det sig att Linda hade min plånbok i sin väska (när jag ringde och hon satt i bilen därifrån), och sen när jag väl fick tillbaks plånboken så låg inte min garderobslapp kvar. Så det slutade med att mina grejor blev kvar på Nöjes över natten, och jag hamnade nån annanstans..... Allt löste sig i alla fall tillslut, som tur var. Får skylla på att det var fredag den 13:e igår :P

Idag ska jag bara ta det lungt. Är inte bakis denna gången i alla fall, så det är skönt. Däremot är mitt knä helt blått och ömt efter att ha slagit i det några gånger igår, jag undrar hur de tänkte när dom byggde det där jävla dansgolvet på Nöjes alltså... Livsfarligt ju.


Och du ska veta att det gör jävligt ont i mig med, varenda gång. Men det blir i alla fall lite lättare om man låtsas att inte bry sig... Tillslut lyckas man lura sig själv såpass mycket att det inte gör lika ont längre. Jag vet att du klarar dig utan mig, kan jag så kan du. Det handlar bara om att bestämma sig. 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Oj oj, låter inte alls kul. =(

2009-03-14 @ 17:26:45
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0