Knasig dröm :D

HELGHELGHELG! Fan vad gütt
Dock började den väl inte så överdrivet bra kanske, sitter här själv nu, dyngtrött med en igentäppt näsa. Men ändå...

Drömde en så jävla skum dröm inatt, haha.
Jag var jättefull (hur man nu kan vara det i en dröm) och var på nån fest som jag tror min kusin hade (eller så var det en kompis, det varierade lite tror jag eller så har jag väldigt svårt att skilja på personer i drömmar:P). Helt plötsligt fick jag för mig att jag skulle flytta på en bil som stod parkerad i en nedförsbacke. Det slutade med att jag först skrapade upp ena sidan på en annan bil och sen for rakt ner i älven, så att en massa folk fick hjälpas åt att hämta upp mig. Sen satt jag med en filt ute på gatan med en drös människor runt omkring mig (min familj bl.a) och funderade på om det var någon person från festen kvar. Och som om min kusin (eller kompis eller vad det nu var) kunde läsa mina tankar, så sa hon "X är kvar där inne". Jag tänkte "yes!" för det var det jag hade hoppats på, så jag gick in i huset och typ hånglade upp honom och gjorde lite, hmm, barnförbjudna grejer... Och sen såg jag framför mig hur vi åldrades ihop och blev alldeles skrynkliga och fula, haha.

Personen "X" var alltså någon som jag tycker väldigt mycket om, så jag undrar vad fan den här drömmen betyder. Enligt mitt drömlexikon jag har hemma så betyder typ allt som händer i drömmar motsatsen (vilket innebär att jag ska skita i honom eftersom det aldrig kommer bli nåt mellan oss ändå), men jag vet inte... Tar det med en klackspark, fick i alla fall vakna med ett leende på läpparna för en gångs skull haha.

Nu ska jag ner till TV:n en sväng igen innan jag går och lägger mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0