Vår!

Vad underbart att vakna av sig själv, helt utvilad klockan halv nio när man har sovmorgon till 13.40 ^^ Inte ofta det händer. Var så pigg och glad över vårvädret att jag t.o.m stack ut och sprang i en halvtimme, så jäkla skönt.

Snart ska vi ha msn-möte om projektet jag Linda och Eleonor, Linda är sjuk så vi kan inte va i skolan och jobba...
Måste dock till skolan ändå sen eftersom jag har engelskalektion. Sen ska jag jobba ikväll, blöh. Blir nog en sväng förbi Stadium innan och köpa skor också, mina sneakers är helt utslitna så det behövs verkligen.

Hoppas att solen och värmen stannar nu, vill inte ha mer vinter utan vårvårvår! Fast helst kan det ju bli sommar direkt tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0