White lies

Upptäckte ett nytt band igår: White Lies. Helt grymma, och dom kommer till Hultsfred! Lycka.
(tyvärr är jag så oteknisk att jag fortfarande inte fattat hur man lägger in youtube-klipp på bloggen, annars hade jag gjort det... :P)

Annars har jag jobbat idag. Det gick väl hyfsat. Drog in några hundralappar i alla fall, som ska föras över till sparkontot imorgon. Jag sparar som en idiot nu...

Imorgon börjar ännu en helvetesvecka, som jag dock tror (och hoppas!) kommer gå väldigt fort. Har träningar och genrep måndag tisdag onsdag och på torsdag är det uppvisning. Och sen är det helg igen :D Måste fixa praktikplats denna veckan också, ska ta mig i kragen och ringa imorgon tänkte jag.

Nu ska jag typ gå och lägga mig. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0