Aj!


Såhär ser mina fötter ut efter igår. Nice med skavsår, jag är extremt bra på att skaffa mig såna av nån anledning. Jag hade inte ens nya skor igår, och jag tejpade till och med hälarna innan! =/

Annars var gårdagen helt okej, åkte till Eleonor först och grillade med henne och Mirja. Sen drog vi till Mariebergsskogen och var där tills The Bryte spelat klart vid 12 nångång, då drog jag och Eleonor till Score där några kompisar till henne satt. En av dom bodde tydligen på Hammarö bara ett par hundra meter ifrån mig, så vi delade taxi hem sen^^

Idag har jag mest tagit det lungt. Gått en liten promenad med mamma bara, sen solat och slingat håret.


Lite brunare hy och blondare i håret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0