Hemma

Okej, medan mina fötter verkar ha krymt så har resten av kroppen vuxit. Wierd!
Min balklänning var jättestor sist jag testade den, och nu satt den nästan bra, så den behövdes inte sys in alls mycket. Men ah, det beror säkert på att jag fått mer muskler bara... (A) Vi kan ju säga det iaf. Nu är det hursomhelst försent att ändra kroppsform igen eftersom måtten är tagna.

Blev en hemmakväll för min del denna fredag, orkade inte dra till Uno eller stan över huvudtaget p.g.a huvudvärk. Så käkade thaimat och slappade framför TV:n istället, inte helt fel det heller.

Imorgon blir det jobb 12-18, ska försöka cykla in tänkte jag. Så ska jag plugga religion, jippi. Om någon vet något kul som händer på kvällen förutom Eurovision så hojta gärna till! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0