Mina fötter har krymt? :S

Så var det helg igen då, gött!

Om en stund ska jag och mami åka med min balklänning till Marita som ska hjälpa mig att sy upp den. Ska bli skönt att få det gjort, jag fixade balväska nu i veckan också. Så nu fattas bara studentskor... Har letat i hela stan efter ett par vita med kilklack, och det finns massor - men inga i min storlek! De minsta som finns är i storlek 36, som tydligen är för stort för mig :S har alltid kunnat haft det förut, vet inte vad som har hänt. Så nu funderar jag på att köpa ett par sandaler istället, ska åka och kika efter det i helgen.

Ikväll vetefan vad som händer. Funderar på att dra till UNO ikväll, det var nån spelning där tydligen. Imorgon jobbar jag 12-18 och sen tror jag faktiskt att jag ska kolla på Eurovison Song Contest på kvällen (pinsamt nog....).

Nu måste jag hinna byta om innan vi drar, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0