Mondays are killing me

Har precis slängt i mig lite mellanmål - äpple, ostriskakor och en latte. Mums!

Idag i skolan kändes det som om alla är påväg i den där perioden som bland annat vår religionslärare har pratat om, när vi tappar fokuset och motivationen totalt... Det gav mig lite panik. För även om jag också har tappat motivationen och bara vill ha studenten nununu så har jag insett hur fruktansvärt mycket det är som ska göras och fixas innan dess. Betygen sätts om lite drygt tre veckor, och då ska tre prov och minst två inlämningar vara avklarade - kanske mer, jag vet inte hur mycket jag ligger efter i psykologin... Gah.

Anmälan till balen är i alla fall fixad och betald nu. Sen fick jag reda på att jag blev godkänd på det senaste engelskaprovet också, det var riktigt skönt! Nu kanske jag lyckas få ett G som slutbetyg i alla fall. Det är det där som ger mig mest panik, tanken på att få ett IG i avgångsbetyget. Jag har inte särskit höga krav på mig själv egentligen, men just det där att få IG:n i slutbetyget, det går bara inte. Det skulle va så himla pinsamt.

Usch nä, jag måste sluta stressa upp mig så mycket jämt.
Nu ska jag försöka få lite vettiga saker gjorda och sen blir det att slappa resten av dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0