Noll motivation

Nu är allt färdigshoppat inför balen och studenten! Var på Bergvik igår med mamma och fixade det, gött. Hittade ett par guldiga jättefina sandaler storlek 36, som passade! Förstår verkligen inte att kilklackskor inte passar på mig i 36 men att alla andra modeller gör det... Men men, jag är nöjd med skoköpet i alla fall, nu kanske jag kan springa ut utan att vricka fötterna också (Y) Hehe, lägger kanske upp en bild på dom imorgon eller nått. Köpte en mig ny fin bikini också^^

Idag är det måndag och som alla redan vet så hatar jag måndagar. Denna var inget undantag direkt. Var astrött när jag vaknade imorse och höll på att somna hela dan, psykologilektionen på slutet var värst. Hatar vikarien vi har nu, hon är så j*kla dryg!! Fick huvudvärk också, så jag var såååå nära att skippa steppasset som jag bokat in mig på, men jag tog en tablett och gick dit i alla fall. Ångrar mig verkligen inte, huvudvärken släppte och jag blev faktiskt piggare av det.

Möttes av världens underbaraste doft när jag steg in genom dörren hemma. Mamma hade nämligen vart ledig idag och bakat bullar! Mums.

Nu borde jag sitta och plugga religion egentligen, men fan... Jag orkar inte ta detdär provet så seriöst. Det är det sista provet vi har (om jag inte gör slutprovet i Naturkunskapen, men jag tror jag dissar det faktiskt, fick reda på idag att det var übersvårt....) och motivationen börjar svika ganska rejält nu. Har bara studenten och balen i huvudet, haha.

Imorgon får vissa hämta ut sina studentmössor, men enligt mejlet jag fick så får jag inte hämta min förrän nästa tisdag! Gah =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0