Ny chans ikväll

Jag vet inte om jag ska nämna något om gårdagen faktiskt, den slutade inte riiiktigt som jag tänkt mig. Vet iofs inte vad jag hade tänkt, men. Mina närmaste vänner kan ju alltid få veta de detaljer jag minns från kvällen (vilket ärligt talat inte är särskit många, host) om de skulle vilja.... :P

Ikväll ger jag mig själv en ny chans. Är egentligen inte alls partysugen men det kanske kommer senare, verkar som om halva Karlstad ska till Campus ikväll så det kan säkert va värt.

Snart kommer några släktingar hit och käkar, sen drar jag till Linda på förfest igen. Dags att fixa håret och fräscha upp sig lite nu kanske. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt mig för att den inte slutade så som du ville...

2009-05-24 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0