Pirripirr

Idag sattes betygen, fick reda på att jag har MVG i textkommunikation :D pretty nice yes!

Idag är det även exakt två veckor kvar tills vi tar studenten och så släpptes biljetterna till studentfesten på Nöjes.
Det är helt galet, är det bara jag som har pirr i magen varje dag nu mera? :P
Min mage pirrar iofs pågrund av andra saker samtidigt, men... ändå.

Fick reda på att det är tattoo-mässa i Karlstad imorgon och på lördag, så kanske ska dra dit en sväng. Är sjukt sugen på att tatuera mig nu faktiskt.... (A) Sen är det ju Get a Gig i Mariebergsskogen också, men jag tror bara jag ska dit på lördag kväll. Vi får se.

Imorgon är jag leeeeedig! :D fast ska till skolan en sväng ändå vid 11, vi ska utvärdera kummunfullmäktige och äta smörgåstårta tydligen.

Kommentarer
Postat av: astrid

Jag är baaaajpirrig :D

Måste man köpa biljetter till studentfesten? Vart gör man det och hur mkt kostar det?:)

2009-05-28 @ 22:21:37
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0