Rastlöshet

Alltså lediga, helt oplanerade dagar är inte min grej. Jag måste ha saker planerade annars blir jag hur rastlös som helst! Det är sjukt. Jag önskar att jag bara kunde ta det lungt och njuta men jag blir fan bara stressad. Gah. 

Detta faktum fick mig att inse att det nog är bäst att jobba kvar på Dialon i sommar i alla fall, annars kommer jag dö efter studenten. Så jag ska försöka jobba åtminstone tre veckor i alla fall, innan jag drar till Hultsfred. Det borde jag klara, jag har ju faktiskt stått ut i 9 månader nu... Och jag behöver pengarna.

Nu ska jag försöka hitta på nått, kanske se om mina inlines fortfarande passar :P annars blir det nog promenad eller nått. Om jag inte orkar dra mig till gymmet. Vi får se...
Ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: astrid

svar: TACK MADDYN :D

2009-05-21 @ 14:15:41
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0