Beslutsångest


Här är bikinin och sandalerna jag köpte igår. Inhandlade även nagerlack och smycken till balen :)

Skoldagen idag var rätt seg - började med historia 8.30 där vi bara såg på film, sen var det håltimme i typ 3 timmar innan idrotten och efter det en timmes håltimme till innan religionsprovet. Så jobbigt, det är då man hatar att man bor ute på Hammarö så att man inte hinner åka hem emellan.

Nu är i alla fall denna skolveckan avklarad - är ledig imorgon, på torsdag och fredag. Ska jobba hela fredagen dock, sen vet jag inte om det blir en tripp till Arvika kanske. Linda ville att jag skulle va chaufför:P Hoppas på att kunna gå ut och se Melody Club på fredag också, men hittar ingen som vill följa med. Förutom pappa, men dra med honom på Arena liksom? Njaaaae, haha!
Har varit festsugen hur länge som helst nu >_<

Imorgon ska jag nog ut och springa tror jag. Sen blir det jobb på kvällen. Funderar på om jag ska säga upp mig imorgon.... Det är två veckors uppsägningstid, vilket innebär att jag i så fall slutar lagom till studenten. För jag vet verkligen inte om jag pallar att sitta där i flera veckor till och plågas. Frågan är vad jag ska göra istället, bartenderkursen är ju inte förrän i augusti. Men eftersom jag jobbat och slitit i 9 månader nu parallellt med skolan så är jag nästan värd ett par veckors ledighet, eller hur? (A) Knixet är ju pengarna som kanske inte kommer räcka så långt, men... Fan vilken beslutsångest jag har nu alltså. GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0