Dags att komma igång igen

Jag trodde det var lördag imorse, heh. Fan också.

Idag ska jag till gymmet och köra lite, det är första gången på typ... två veckor? Har ju vart sjuk och känner fortfarande av lite i halsen, men nu kan jag inte hålla mig längre. Håller tummarna för att jag inte blir sämre igen, får väl försöka ta det lite lungt...;P

Inatt drömde jag en mardröm om en gammal pojkvän jag hade i sexan eller nåt. Haha. Jag och mina drömmar alltså.
Sov ganska dåligt hela natten så det kändes lite jobbigt att gå upp klockan tio när klockan ringde. Men jag har lärt mig nu att går jag inte upp i någorlunda tid på söndagar så pallar jag inte måndagarna = ännu en förstörd skolvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0