Balfrisyr

Så var det söndag igen...
Ska iväg och träna med mamma i eftermiddag och sola lite tror jag, sen blir det historiaplugg. Ska försöka skriva lite på reportaget också.
Nästa vecka ser hyfsat lugn ut i alla fall, så det känns bra. Enda jag är orolig för är psykologin. Min lärare svarar inte på mina mejl längre, så jag börjar fasa för att han har gett upp mig och ger mig IG på kursen... :S återstår att se imorgon, helt enkelt. Sen måste vi lämna in filmen och loggböckerna till projektarbetet, så att vi inte får IG på det också. Det vore ju rätt katastrofalt.

Jag och mamma ska testa balfrisyrer någon dag. Det känns ovärt att betala en massa pengar på att gå till frisören och fixa det, när man lika gärna kan göra det hemma... Dock är det jättesvårt att bestämma hur man ska ha det, det står mellan hängande lockar med kanske nåt diadem eller en lite slarvig knut på sidan. Vad tycker ni?


  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Knut på sidan tkr jag låter najs! :)

2009-05-10 @ 18:15:09
URL: http://elinsofiacarlson.blogg.se/
Postat av: astrid

Den andra knutfrisyren var skitfin tycker jag=)

2009-05-12 @ 18:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0