Woho

Jag tror det är nåt fel på mig. Jag har hatat Eurovision Song Contest förut och knappt orkat titta, men i år har jag varit pinsamt engagerad. Och när alla andra verkar tycka att de flesta bidragen är skit så tycker jag det finns jättemånga bra låtar med i år (A). Haha. Ska inte ens rabbla upp vilka länder jag hejar på... :P

Idag i alla fall, så fick jag mitt sista historia-prov överstökat :) Tror det gick ganska bra också, det blir lätt ett G iaf.
Nu är det bara religionsprovet och eventuellt ett slutprov i naturkunskap kvar + två inlämningar, sen är det slut! Woho.

Jobbade idag också och kom upp i provision. Det börjar gå bättre för mig igen vilket är jävligt skönt eftersom jag haft en svacka ett tag. Men nu kanske jag står ut med det jävla telefonförsäljarjobbet ett tag till...:P

Imorgon är jag ledig! Engelskan är inställd, så jag ska försöka få undan lite annat plugg och så hade jag tänkt sola. Och träna och kanske gå på stan en sväng. Sen ska jag jobba på kvällen. Hehe, fullspäckad dag med andra ord, kanske bäst att jag går och lägger mig snart så att jag kommer upp i någorlunda tid^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0