Me like

Varför drömmer jag fortfarande om dig? Förstår det inte, det har gått 6 år nu =/

Sitter här med en latte och lite choklad just nu, gött. Vore ännu goare om solen kunde titta fram också så att man kunde sätta sig på altanen istället, men den går i moln hela tiden.

Har hunnit med en del idag redan - städat frågelburen, vart ute och joggat och ringt och tjatat med Hennes/Amelias kundtjänst. Tidningen Hennes som jag prenumrerat på i några år nu har lagt ner nämligen (synd tycker jag eftersom jag verkligen gillade den!) och då skulle vi prenumranter få Amelia hem istället. Men eftersom mamma har den redan så kändes det rätt värdelöst, plus att det inte känns som om Amelia riktar sig till min målgrupp riktigt. Så de skulle betala tillbaka pengarna jag lagt ut på de tidingarna jag hade kvar på prenumerationen i alla fall, sa dom. Återstår att de om dom gör det också...

Längtar som fan till helgen nu, pratade med Linda igår och det blir inget Arvika, däremot fest på både fredag och lördag. Me like!
Och nästa helg blir det Get a Gig i Mariebergsskogen, fick biljetterna av Erik igår. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0