Värmland

Just nu sitter jag hos mina föräldrar på Hammarö i Värmland, har spenderat helgen här. Haft det jättemysigt, tiden har gått lite för fort, men nu samtidigt ska det bli riktigt kul att få komma tillbaks till Sthlm och nya lägenheten. Den är helt underbar :) Får låna med mig bilen också, that's pretty nice!

Igår när jag satte mig i bilen för första gången på tre månader höll jag på att köra på ett rådjur. Det var läskigt.

Nu håller mamma på att laga mat där nere, fläskfilé med kantareller tror jag det blir - mums. Ska nog gå och klä på mig nu och packa ner det sista så att jag kommer iväg sen.

Pusspuss på Värmland och alla godingar, ses igen till jul
(men jag skriver innan dess såklart :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0