Tisdag

Känner mig helt vilsen på dagarna nu eftersom jag jobbat hela helgen + igår.
Är ledig nu i två dagar, sen är det dags att jobba igen torsdag-söndag på mässan. Hade tur och fick jobba fyra dagar istället för två som jag skulle först, och sen fick jag Allt för din hälsa som mitt område också - den mässan jag tycker verkar allra mest intressant av de tre som kommer pågå under helgen. Lyx att få komma in gratis och få betalt för att vara där, nog för att jag kommer få slita järnet i sex timmar per dag men ändå. :)

Idag ska jag iväg till gymmet en sväng har jag tänkt, sen får vi se vad som händer.
Har sett att det ska bli massa snö i vissa delar av landet idag, men här är det bara regn. Tråkigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0