Coffee balls

Kom precis från frisören, skönt att vara nyklippt! Jag toppade längderna och klippte upp luggen lite bara, men det blev väldigt stor skillnad faktiskt. Bara för att jag klipper mig alldeles för sällan egentligen... är skitbra på att ta hand om min hy, men håret och naglarna får lida lite. Ska försöka bli bättre på det!

Igår testade jag att göra "coffee balls", ett slags nyttigt godis som jag hittade på Blueberry Lifestyle's hemsida, från deras bok "Food for thought" (som jag för övrigt önskar mig, tips till alla släktingar inför min födelsedag). Det blev faktiskt väldigt gott. Ett tips är dock att byta ut kaffepulver mot lite bryggt, avsvalnat kaffe istället, då blir smeten lite mer lättarbetad. Jag tog honung istället för agave också.




Hoppas ni har en bra helg! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter riktigt gott!

/Lilla mor

2012-01-07 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0