Sommarkänslor

PANG sa det så vart det sommar! Nästan i alla fall. Just den här tiden på året är så fin, och det luktar så himla gott ute när alla blommor slår ut, åh :) Gick igenom parken vid Medis på lunchen idag, hade gärna suttit där i några timmar om jag kunnat och bara andats.

Den här veckan har annars känts väldigt tuff faktiskt. Jag har varit så jäkla trött på mornarna och lika trött när jag kommit hem.. Har knappt gjort något annat än varit i skolan och pluggat till prov, ätit och sovit. Idag fick vi i alla fall sluta tidigare, så tog mig tid nu för första gången sen söndags att sitta lite vid datorn.

Nu är det bara sex veckor kvar tills vi får sommarlov i alla fall - och då har vi gått halva tiden av utbildningen redan! Galet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0