Välkommen tillbaka, kreativiteten

Jag har kommit in i bakmood igen. Har mina perioder när jag tycker det är kul att baka, och laga mat för den delen. Nu när vi går in i mörkare tider så är det ju ett perfekt sätt att fördriva tid på :)
 
 
 
Idag har jag bakat hälso-kanelbullar med dadelfyllning, och dom blev så goda. Kolla bara på bilden. Mums! Och det bästa är att de är mättande, så efter en bulle är man nöjd. Hittade receptet på denna fina blogg
Just nu står även ett morotsbröd i ugnen. Får väl se om det blir lika lyckat.
 
Hoppas alla har en mysig allhelgona-helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de ser smarriga ut, är det mycket kalorier i.
/mormor.

Svar: Jag vet inte hur mycket kalorier de innehåller... Kanske lite mindre än vanliga bullar, men framförallt är de mycket mer näringsrika, mättande och har lågt GI.
Madde

2013-11-02 @ 15:50:24
Postat av: Anonym

Ser väldigt goda ut! Hälsobullar!
Morotsbröd låter också gott.
Är det riven morot i då eller?

Mamma

Svar: Ja precis. Riven morot, olika frön och ägg, väldigt enkelt och det blev ganska gott
Madde

2013-11-02 @ 17:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0