För bra för att vara sant...

...var precis vad det var. Precis när jag trodde allt höll på att vända till det bättre så kommer det tråkiga besked som en smäll på käften, helt utan förvarning.

Men nu har jag gråtit klart över det.. Allt händer av en anledning och egentligen var det kanske precis detta jag behövde. Ett wake up-call..

Jag vet i alla fall precis vart jag vill någonstans i livet och någon gång ska jag komma dit. Sen får det ta den tid det tar, och hinder på vägen det kommer det ju alltid.
Inget ont som inte har något gott med sig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att lyckas!
Helt rätt inställning. Du är så sund i ditt tänk.
Håller tummarna att det ordnar sig.
Men förstår besvikelsen. Allt man går igenom stärker en.

Kram mamma

2014-01-26 @ 17:41:06
Postat av: Anonym

Ja, Madde, inget ont som inte har nåt gott med sej.
Det ordnar sej nog, det är som mamma Lena säjer
allt man går igenom stärker en. Det brukar bli bra
till slut.
Kram mormor.

2014-01-26 @ 19:31:41
Postat av: Sandra/Astrid

Hjälp vad längesen jag var inne här hos dig, Madde!
Känner genast att jag vill försöka peppa dig lite även om jag inte riktigt vet vad det handlar om. Känner dock igen mig i dina ord.

Du är grym och du kommer hamna där du vill! tyvärr får man kämpa lite omänskligt mycket ibland men det är också det som stärker dig. Du kommer säkert inse att det är värt det i slutändan! Och försök, i svåra stunder, att inte glömma det som är bra. Du är en kämpe, det vet jag.

Kram!

2014-01-26 @ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0