Vuxenpoäng

Frostat av frysen för första gången -check!
Den har inte blivit avfrostad en enda gång sedan jag flyttade in här för fyra år sedan (och vem vet om den någonsin blivit det innan) så det var verkligen dags... Passade bra att göra nu på en ledig dag, när det inte fanns sådär jättemycket där inne och det gick att förvara det som fanns utomhus.

Nu har jag precis avnjutit min favoritlunch (banan-och mandelpannkakor med bär & yoghurt, som jag saknat det när vi inte varit hemma!) och ska slappa ett par timmar innan det är dags att bege sig till gymmet för första gången på en månad..... Startar lite snällt med ett zumba-pass. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, då var det nog dags!
Har du varit ledig idag? Zumba är nog lagom att börja med när det var ett tag sedan man tränade.
Broccoli sitter just nu och slickar på min smörgås med mimosa sallad på. Det verkar hon gilla! Åt upp en fruktbit också. Hon är för go . Vi ses på lördag. Förstår att ni längtar efter henne.
Mamma

2014-01-15 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0