All I want for Christmas....

Nu är det ju så att jag och Mattias får mest gemensamma julklappar nuförtiden (vilket jag självklart förstår och egentligen inte har något emot heller). Men om JAG fick önska.....





* Hårdonut (enklaste verktyget för en snygg frisyr, går iofs dessutom att göra en själv ganska lätt har jag hört, så det ska jag nog kanske försöka mig på)
* Maroccan oil (vem har inte hört talas om den här mirakelprodukten för håret?)
* Md formulations defense mask (har fått den här rekommenderad av hudterapeut för typ två år sen och skulle vilja ha en mask som verkligen är som gjord för min hy, synd att den är så satans dyr)
* Decléor aromessence neroli serum (samma sak där, vore ett bra komplement till min dagkräm av samma märke)
* Essie peach daiquiri (såg det här nagellacket i somras och blev helt kär i både färgen och namnet)
* Yogamatta (vore skönt att ha en egen, hur ofta tvättas egentligen de man lånar på gymmet....? bra att ha för hemmaträning också!)
* Proteinshaker (helst en rosa såklart)
* Body Shops earth lovers duschgel (har ju nämt tidigare att jag gillar Body Shops produkter, duschgelena från detta märket är dessutom 100 % nedbrytbara, det gillar vi verkligen)
* Elf cream eyeliner (en bra mascara, ett bra mineralpuder och denna eyeliner - mer än så behövs knappast i sminkväskan för en snygg vardagsmakeup tycker jag)

Kommentarer
Postat av: JENNY

Har du testat ricinoljan? :)

2011-12-05 @ 19:55:14
URL: http://jennyjanssons.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0