Fem höstmåsten





1. Natursalva från BioBee, 85 kr. Finns att köpa här samt hos hälsokostbutiker, olika skönhetssalonger och fotterapeuter. En superbra, (och förstås) helt naturlig salva som kan användas på alltifrån nariga händer och spruckna läppar till frostbitna kinder och torra fötter!

2. Värmande och avstressande massageolja, den här kommer från Elemis och kostar runt 400 kr. Dyr, men värt priset tycker jag då den är helt underbar och väldigt, väldigt dryg. Finns att köpa på olika SPA:n, jag och min pojkvän köpte den när vi var och fick massage på Planet Fitness för ca 1,5 år sen.

3. Handdesinfektion är alltid bra att ha med sig i väskan och speciellt såhär i förkylningstider! Denna söta Handcleanse gel kommer från The Body Shop, kostar 50 kr och finns med flera olika dofter.

4. En återfuktande och mjukgörande handkräm. Jag gillar Body Shops produkter och använder just nu denna med mandelolja som kostar 145 kr och luktar supergott.

5. Brun-utan-sol är ett bra sätt att bibehålla en naturligt brun färg på, och samtidigt vara snäll mot huden. Just nu har jag denna från Decleor (mitt favoritmärke bland alla hudvårdsprodukter), den kostar 350 kr och kan användas på både ansiktet och kroppen. Finns att köpa här samt på olika skönhetssalonger.
Ett billigare alternativ som jag tycker funkar bra är Niveas produkter, Sun Touch body lotion för 100 kr och Sun Touch face cream för 75 kr. :) Finns att köpa på t.ex. Kicks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0