Godislukande kropp? nej tack

Sist jag var inne på The Body Shop så fick jag med mig ett litet prov av budybutter från den nylanserande serien Chocomania, alltså produkter som ska dofta choklad.
Såhär tyckte jag:
Själva produkten i sig är det inget fel på, den går in i huden, mjukgör och fuktar som den ska. Men jag var lite skeptisk vad gäller doften redan från början och nu har jag fått det bekräftat - jag gillar inte att gå runt och lukta godis. Tycker inte det känns speciellt fräscht. Doften, som jag uppfattar som en blandning mellan choklad kola och vanilj, får det bara att vattnas i munnen på mig.... Så min slutsats blir att det är en väldigt söt och fin idé, och som sagt inget fel på själva produktkvaliteten - men inget för mig. Choklad ska njutas av oralt och inget annat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0