Träningsmål


Gick in på SATS hemsida och kollade diagram över min träning den senaste tiden (älskar att man kan se sånt!).

Jag har faktiskt lyckats komma iväg till gymmet 2 ggr i veckan i 6 veckor i sträck nu! Ganska duktigt jobbat med tanke på hur mycket plugg och jobb jag haft. Nu är målet att åtminstone hålla samma takt (helst också lägga till minst ett löppass i veckan) fram tills vi åker till Cypern 30 juli. Att sätta upp mål är det viktigaste när det gäller träning, vet man inte vart man är påväg så kommer man ingenstans eller hur? :)

Tror att det kommer bli ganska tufft för mig att hålla mitt mål dock eftersom jag kommer jobba mycket fram tills semestern, men jag ska göra mitt bästa i alla fall.

Nu ska jag snart iväg på en timmes CorePulse, det blir tredje passet för denna veckan, eller fjärde till och med eftersom det blev en löprunda i fredags också! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktigt av dig att hinna träna så mycket! Jag vet ju att det viktigt. Man mår ju mycket bättre om man tränar.

Har varit med på vatten aerobic här på Cypern. riktigt bra faktiskt. SATS instruktör också, Amanda hon bor granne med Stoffe, så vi har pratat lite med henne. Hon är jätte duktig!

Vi har en vecka kvar.... Det närmar sig för er. Håll ut! Ni kommer att få det underbart här.

/mamma

2012-06-24 @ 19:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0