Bliss Fuzz Off hårborttagningscreme

Bliss Fuzz Off är en ny hårborttagningcreme som effektivt tar bort fjunen på överläpp, kinder och haka i ett enkelt, smärtfritt steg på bara några minuter.

 

 

 
 

Såhär tyckte jag:

Jag har nog ingenting negativt alls att säga om denna produkten, den gjorde absolut sitt jobb och var väldigt enkel att använda. Jag applicerade den på överläppen och lite längst ner på kinderna, lät den verka ca 5-6 min och när jag tog bort cremen var stråna borta. Resultatet höll sedan i sig i drygt två veckor, då började jag ana de små fjunen igen, men nu har det gått tre och en halv vecka och de har fortfarande inte kommit tillbaka helt. Så jag är nöjd! 

Tänk på när ni använder denna bara att läsa instruktionerna noga. Ha inte på cremen längre än vad det står, då börjar det svida (jag kände att det började svida litegann precis innan jag tog bort mitt, man ska ha på den max 10 minuter). Det är bäst tycker jag att använda den innan man går och lägger sig på kvällen (efter man tvättat ansiktet), så huden får vila ordentligt efteråt. Det stod ingenting om ifall man kan smörja in sig efter behandlingen (enda minuset), men jag gjorde inte det för säkerhets skull. Vill man kan man ju ta lite aloe vera eller någon snäll olja på bara.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ju jättebra med den cremen, vad kostar den.
/mormor

Svar: 229 kr kostade den där jag köpte, från Skincity.se. Men just nu är den ju slut i lager tyvärr.
Madde

2013-07-25 @ 17:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0