Healthy chips till helgmyset

Grönkålschips har blivit en riktig hälsotrend senaste tiden, ser det på var och varannan blogg nu speciellt när det är säsong för grönkål. Testade att göra mina egna grönkålschips idag, fast njaaee... ärligt talat tyckte jag inte att det var sådär jättegott. De gick ner, var väl helt ok, men inte mer än så (Mattias verkade gilla dem mer dock, så han får äta upp resten hehe). Håller mig nog till att använda grönkål till sallader och att näringsbomba smoothies med istället :)
 
En sak som däremot är riktigt riktigt gott (enligt mig) och som jag lätt kan byta de vanliga potatischipsen mot, är Spicy bananas från Reneé Voltaire. MUMS! Ni som gillar starkt (för de är verkligen spicy) måste testa dem. Lite dyrare förstås som hälsosamma snacks brukar vara, men det är det värt tycker jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0