Green smoothies for the skin

Min hud mår inte så bra och har inte gjort på två år, lite trött på det nu... Det beror ju knappast på att jag använder fel produkter i ansiktet, utan måste vara något som kommer inifrån. Magen eller stress, gissar jag på.. Eller nån slags näringsbrist/intolerans. Hur som helst har jag bestämt mig för att testa under en månad nu att dricka varmt citronvatten följt av en grön smoothie varje morgon för att se om det hjälper. Mattias är också på sa han :) så nu kör vi!



Imorse blev det en smoothie på vatten, banan, äpple, spenatmix, selleri, citron och en tesked av Renée Voltaires superfood-mix med spirulina, vetegräs och mynta. Låter äckligt men jag tyckte den smakade helt ok, sen vänjer man sig ju med tiden också.

Ska ta en bild på hur min hud ser ut nu och sen om en månad, blir det skillnad så lovar jag att lägga upp dem då så ni får se :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte om det ser så jättegott ut......men säkert nyttigt.
Ska ni prova lite olika eller köra samma varje morgon?
Du har ju inte direkt någon jättedålig hy, men det måste ju kännas bra också.
/mamma

2014-01-29 @ 18:00:59
Postat av: Anonym

Idag var det ett reportage med Sofie i NWT.
Jag har dragit ur det och sparat till dig.
Kul läsning!

Mamma

2014-01-29 @ 18:36:50
Postat av: Anonym

Jag tycker du har persikohud, slät och fin, det ser inte så gott ut. /kram mormor.

2014-01-31 @ 11:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0