Påväg hem till mig...

Klickade hem ett par skor på nätet för första gången, efter att ha besökt varenda skoaffär i Täby centrum idag utan att hitta något jag ville ha (till ett hyfsat lågt pris)... Förra årets vinterskor är helt trasiga och jag kan inte gå runt i vanliga ofodrade sneakers typ två månader till om det ska vara sånt här väder. Nu kommer ju säkert vintern försvinna så fort jag får hem dessa, men då kan ni ju tacka mig.... ;) 


Har börjat känna av lite förkylningssymptom under eftermiddagen, så får skippa den planerade träningen idag och stanna hemma och kurera mig tror jag... Vill verkligen inte behöva stanna hemma från jobbet imorgon eller någon dag över huvudtaget denna månaden, det har jag inte råd med! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga!
Hoppas att de passar bara.

Krya på dig.
Mamma

2014-01-22 @ 20:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0