Årets önskningar

Nu har jag inte tränat på snart två veckor. Och jag kommer inte få träna på typ två veckor till. Damn.

Var hos sjukgymnasten idag. Han bekräftade att det var en korsbandsskada jag hade, slet och drog lite i benet och sa att jag inte får träna tills blodet/vätskan som har samlats i knät försvinner, vilket kommer dröja ett litet tag till. Det enda jag får göra är att cykla/simma och göra några jobbiga styrkeövningar som han visade mig.
Jag kommer cykla som en idiot ända tills jag kan åka skridskor igen. Håller seriöst på att bli galen. Från att ha tränat 4-5 ggr i veckan till ingenting alls påverkar humöret ganska mycket... Allt känns bara meningslöst =/

Till helgen är det första advent i alla fall. Det är mysigt.
Blir nog till att julpynta och baka litegrann hoppas jag=)

Jag har skrivit önskelista också. Med både realistiska saker, och lite mer orealistiska...;

* En systemkamera
* Arvika-biljett
* SPA-behandling
* Böcker (ljudbok av Emil Jensen och den sista Harry Potter-boken, vet att jag aldrig läser Harry Potter men man måste ju faktiskt veta hur allt slutar....)
* En lägenhet
* En hund
* Sånadär jättefina stora tekoppar som dom har på Indiska
* Duntofflor
* Massa pengar
* Ett friskt, fungerande knä
* Lite bättre självförtroende
* Att alla jag tycker om ska bo nära mig


Jag måste börja köpa julklappar också. Fast vet inte om jag ska vänta med det tills jag åker till Stockholm kanske. Sedan börjar jag bli lite osäker på vilka jag ska köpa till egentligen... Vissa förtjänar ju julklappar mer än andra om man säger så :O

Och jag förstår faktiskt inte riktigt vad du håller på med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0