Back to school

Idag var första dagen i skolan på sisådär fyra veckor. Kändes lite småwierd, både jobbigt och lite skönt.
Blir nog en helt okej vecka iaf, börjar bara tidigt en dag och så är jag ledig på onsdag för att jag ska vara med på en mässa som jag hjälpt till med när jag praktiserade. Blir ju intressant att se hur mina affischer och tavlor gör sig bland montrarna. Och hur jag ska lyckas hantera proffskameran som dom tydligen har tänkt låna ut till mig. Gah :P

Annars har jag tränat idag. Allt gick bra, utom programmet som gick rakt åt helvete. Hade kunnat slå ihjäl mig, ramlade rakt ner i isen när jag skulle lyfta upp benet i spagat på ytterskär (ingen fattar men ändå :P). Jag klarade mig utan skråmor iaf, som tur var.

Nu ska jag ringa Victor, sen soova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0