"Det finns ingen olycklig kärlek, bara idioter som inte vill ha en" - E.J

Som sagt så skulle vi se på en stand up-komiker/poet i skolan idag, Emil Jensen - helt jävla underbart bra var han! Jag blev typ kär... Synd att jag inte visste om att han uppträdde på Arenan kl 19 idag, annars skulle jag lätt gått dit och sett mer av honom.



Å andra sidan skulle jag missat Power-skatingen om jag gått dit, det hade ju också varit lite synd. Power-skating är nånting vi gör på träningarna då och då (eller ja, typ en gång varje år...), som går ut på att aldrig stå still utan åka runt konstant och göra som tränaren skriker åt en - saxa, hoppa, snurra, göra massa steg... Det är jobbigt som fan, men riktigt roligt. Och nyttigt.

Jag har även hunnit gå på stan och ätit med Therese idag. Dom har börjat med julsaker överallt nu, det är så mysigt! :) Snön bättrar på stämningen en hel del också, börjar nästan få lite julkänslor faktiskt. Och inse att det inte är kvar nu. Bara fem och en halv vecka ungefär.


På fredag släpps tydligen Arvika-biljetterna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0