Ett litet stänk av lycka

Jag tror jag har gjort mitt värsta prov någonsin idag. Haha. Om jag får G så blir jag glad. Jävligt glad!

Förövrigt har jag tränat, som vanligt. Det gick ovanligt bra faktiskt, så det var kul. Sen fick jag reda på att mamma fixat biljetter till konståknings-VM i Göteborg till våren också - ännu mer lycka :D

Imogon är det kort dag i skolan. Börjar kl 12, har en lektion sen ska vi till aulan och kolla på nån stand up-komiker/poet. Spännande.
Funderar på att ringa ungomsmottagningen också och se om jag kan få ta en såndär gardasil-spruta mot livmoderhalscancer... Verkar ju lite småläskigt det där, att det är ett litet virus som kan orsaka cancer. Uscha.


Kommentarer
Postat av: lookoverhere

skönt å börja 12. :D

2007-11-12 @ 23:20:40
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0