Helgen

Okej, jag ska sammanfatta helgen lite. Ifall någon liten själ där ute skulle vara intresserad :P

Fredag: Kort skoldag, fick se materialet till skräckfilmen som vi spelade in för några veckor sedan. Lite småkomiskt faktiskt :P
Blev hämtad av pappa vid halv ett, åkte och köpte en varsin sallad som vi slängde i oss innan det bar iväg till ishallen i 2 timmar. Sedan blev det tacokväll hos Putte med Simon och Erik på kvällen, och så kollade vi film på elevhemmet sen =)

Lördag: Tävling i Örebro. Kände mig i värsta bra form, uppvärmningen gick hur bra som helst. Sedan när jag väl skulle åka mitt program så satt ingenting längre. Då blev jag lite deprimerad... Men Linnea och Evelina kom på pallen iaf, det var ju lite kul =)
Sedan kom jag hem, ringde Simon så drog vi till Putte en stund och träffade folk. Blev bjuden på massa vin, haha, tack Sofia ;) Sen såg vi på en film när vi kom tillbaks till elevhemmet, gick hem vid halv 3 och däckade direkt jag la huvuet på kudden ungefär :P

Idag: Sov länge, sedan gick jag upp och åt frukost medan jag kollade på idolreprisen. Pluggade lite psyklogi (prov imorn som jag kommer få IG på, jippi) och skrev klart lite saker som ska lämnas in imorgon. Är inte helt klar än, men gör resten ikväll tror jag. Eller något... :P Men nu ska jag nog ta lite mat, sen åka till Simon en sväng.

örebro



förlåt för hur jag varit
och hur jag fortfarande är ibland
det finns inga ord
för skammen jag ständigt bär på

och det finns ingen ursäkt
för allt jag låtit dig genomlida
allt som bara var ett desperat sätt
att slippa min egna smärta

men vi har skrattat
och vi har gråtit tillsammans
skrikit åt varandra
och älskat som ingen annan

så säg mig, min vän
hur skulle jag någonsin
kunna överge dig.. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0