Ja hej, jag är typ invalid

Det här var ju rockigt.
När jag skulle resa mig upp från en stol så sa det KNAK i mitt högra knä och nu kan jag knappt gå längre. Har haltat runt i ishallen hela dan och försökt räta ut knät men det har liksom låst sig. Och så är det ungefär dubbelt så stort som det andra knät... Ont som satan gör det, jag hoppas verkligen att det rätar ut sig själv och svullnaden går ner snart annars måste jag till sjukhuset med det igen :(
Jävla skit.


Igår var jag med Simon till Putte en sväng. Var en massa folk där, typ ingen som jag kände, men ändå, det var trevligt. Blir o va med Simon ikväll också, efter att jag ätit pizza :) Yummi.



Förlåt, för att jag är en jävla idiot. Men jag vet verkligen inte vad jag
ska göra just nu.

Jag önskar att det fanns ett sätt så att vi båda kunde må bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0