Ja ni

Vet ni en sak? Att det är jävligt störande att se bussen komma farande när man är en bit ifrån busshållplatsen, och inte kunna springa för att ens fucking knä är paj.

Mamma hade tydligen fixat en tid hos mig hos sjukgymnasten nu iaf, så ska dit nästa torsdag. Hoppas att han kan hjälpa till att få skiten att läka lite snabbare (a). Förressten så hade han sagt att jag skulle cykla på motionscykeln 10 min 3 ggr om dan, inte för att jag förstår hur jag ska hinna eller ens klara av det överhuvudtaget eftersom jag inte kan sträcka på benet, men jag kanske borde gå iväg och göra det nu, snart, innan jag glömmer bort det ..

Imorgon är jag ledig. Härligt härligt, fast måste ändå plugga en massa... Suck. Sen blir det stan en sväng, ska kolla kläder och kanske träffa Victor lite, sen kommer Simon hit på kvällen tror jag =)

Men nu ska jag som sagt gå och cykla på motionscykeln, eh... Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0