Jag har det så jävla bra

Ja, jag vet att min layout inte är den snyggaste för tillfället. Ska byta snart igen, be patient!

Idag känns allt ganska bra igen.
Jag tror faktiskt att jag har slutat bry mig nu... Jag orkar inte längre, helt enkelt. Orkar inte gå runt med ångest och ont i magen för att jag hela tiden tänker att det aldrig kommer bli som förr igen. Det känns fortfarande helt wierd, men jag har accepterat nu. Det var ju mitt val från början och nu måste jag fan stå för det.
Alla andra klarar det, och jag har klarat det förr, så varför inte nu...?

Jag har det bra, jag har det så jävla bra egentligen.
Idag är det en månad mellan mig och Simon också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0